Geweldige tijd

14 november 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Beste vrienden en familie,

De afgelopen tijd zijn er geen berichten geweest zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt. Dat kom simpelweg omdat ik gewoon heel erg heb genoten van mijn reis en ik mijn laptop niet mee had.
Het reizen was echt geweldig!!! Veel mooie plekken gezien en veel leuke mensen ontmoet. Morgen, of eigenlijk vandaag vertrekt mijn vliegtuig naar Amsterdam via Doha. Ik ga Nieuw-Zeeland missen. Naast de natuur, ook de aardige kiwi's. Ik heb vaak een leuk gesprek met hen gehad in winkels. In Nederland gaat het er niet zo aan toe jammer genoeg. Natuurlijk heeft Nederland ook zijn mooie kanten, maar ik had hier best langer kunnen blijven. Vanavond had ik wel een heel lief welkom thuis filmpje, waar ik toch wel even een beetje emotioneel van werd. Wat lief! Dankjewel.

Ik heb heel snel wat foto's op deze blog gezet, zodat jullie tijdens mijn lange vliegreis alvast wat foto's hebben en ik het nog een beetje goed kan maken met deze blog (wat eigenlijk niet meer mogelijk is maar ja..). De foto's zijn hier te vinden: http://nienkeheidanz.reislogger.nl/foto/geweldige-tijd

Tot snel!

Nienke